WEKO3
アイテム
教材を効率的に利用する試みと講義中のアンケート演習による理解度把握(授業研究・教材開発)
http://hdl.handle.net/10191/2490
http://hdl.handle.net/10191/2490aac6cc6b-1164-48b1-8196-5167a6dab134
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
KJ00004300871.pdf (1.1 MB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2007-05-10 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 教材を効率的に利用する試みと講義中のアンケート演習による理解度把握(授業研究・教材開発) | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 教材を効率的に利用する試みと講義中のアンケート演習による理解度把握(授業研究・教材開発) | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Chemistry | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | molecular model | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | practical use of www | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | joint use | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | An attempt to use efficiently the teaching material, and a grasp of the degree of comprehension by questionnaires and practices under lecture | |||||
著者 |
岡村, 睦雄
× 岡村, 睦雄 |
|||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 165641 | |||||
姓名 | OKAMURA, Mutsuo | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | Large organic molecular model for lecture is an important teaching material used as a means to tell the feature of the structure and conformation of organic molecules intelligibly for students. An attempt which efficiently utilizes the teaching material by many teachers is reported. The grasp of the intelligibility and the trial of teaching-methods improvement by the questionnaire and practices under the lecture are also introduced. | |||||
書誌情報 |
大学教育研究年報 en : 大学教育研究年報 巻 10, p. 5-7, 発行日 2005-03 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 新潟大学大学教育開発研究センター | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10479385 | |||||
著者版フラグ | ||||||
値 | publisher |