WEKO3
アイテム
新潟大学工学部における教育改革の効果
http://hdl.handle.net/10191/21990
http://hdl.handle.net/10191/219901842a31e-63da-4db9-a5ee-d073b7fc61ad
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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29-37_23-28.pdf (539.8 kB)
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Item type | 会議発表論文 / Conference Paper(1) | |||||
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公開日 | 2013-04-30 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 新潟大学工学部における教育改革の効果 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 新潟大学工学部における教育改革の効果 | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 教育改革 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | CAP制 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | GPA | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 授業評価 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | アンケート調査 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Reconstruction of educational system | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | CAP (imitation on the registration of lectures in one semester) | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | GPA(grade point average) | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | evaluation of the lecture | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | questionnaire on the lecture | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_5794 | |||||
資源タイプ | conference paper | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | On the effect of educational reconstruction in the faculty of engineering Niigata University | |||||
著者 |
丸山, 武男
× 丸山, 武男× 合田, 正毅× 仙石, 正和× 長谷川, 富市 |
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著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 170827 | |||||
姓名 | Maruyama, Takeo | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 170828 | |||||
姓名 | Goda, Masaki | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 170829 | |||||
姓名 | Sengoku, Masakazu | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 170830 | |||||
姓名 | Hasegawa, Tomiichi | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | In 2000 we introduced semester (two semesters in one year), CAP(imitation on the registration of lectures in one semester), GPA(grade point average), and many other educational policies in the faculty of engineering Niigata university. Four years has passed since then. The evaluation has been made by the questionnaires on the lectures and the students response, which were carried out in 1999, 2001 and 2003. We now can point out what happened in the educational reconstruction. We make a brief report on the positive results of the reconstruction. | |||||
書誌情報 |
電気学会研究会資料. FIE, 教育フロンティア研究会 en : 電気学会研究会資料. FIE, 教育フロンティア研究会 巻 2004, 号 29-37, p. 23-28, 発行日 2004-12 |
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出版者 | ||||||
出版者 | 電気学会 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11753039 | |||||
権利 | ||||||
権利情報 | 一般社団法人電気学会 | |||||
著者版フラグ | ||||||
値 | publisher |