ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To

Field does not validate

To
lat lon distance


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 450 大学教育機能開発研究センター
  2. 20 紀要
  3. 01 大学教育研究年報
  4. 第7号
  1. 0 資料タイプ別
  2. 03 紀要論文

私の授業改善 : 2001年度前期「比較文化」を題材として(授業実践・教材開発)

http://hdl.handle.net/10191/2326
http://hdl.handle.net/10191/2326
6981eb00-63cf-478d-a7e5-0f2f022a0285
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00004301080.pdf KJ00004301080.pdf (1.4 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2007-05-10
タイトル
タイトル 私の授業改善 : 2001年度前期「比較文化」を題材として(授業実践・教材開発)
タイトル
タイトル 私の授業改善 : 2001年度前期「比較文化」を題材として(授業実践・教材開発)
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 teaching design
キーワード
主題Scheme Other
主題 instructional technology
キーワード
主題Scheme Other
主題 self-learning
キーワード
主題Scheme Other
主題 communicative skills
資源タイプ
資源 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
タイプ departmental bulletin paper
その他のタイトル
その他のタイトル A Case Study of "Introduction to Comparative Culture"
著者 吉永, 契一郎

× 吉永, 契一郎

WEKO 165757

吉永, 契一郎

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 165758
姓名 Yoshinaga, Keiichiro
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 An Introduction to Comparative Culture is an experimental course which attempts to overcome the limitations of the conventional one-way teaching methods, and to acquaint students to topics in a systematic way. The remit of the course includes reading, writing, presentation, and short tests. The use of the internet assists in the implementation and assessment of students' work in activities. An exit poll conducted among students indicated that the students enjoyed completing assignments and acquired a sense of achievement by the end of the semester. This would seem to confirm how necessary it is for teachers to incorporate interactive learning techniques into their programmes, and to concentrate on engaging students' attention during the course.
書誌情報 大学教育研究年報
en : 大学教育研究年報

巻 7, p. 32-37, 発行日 2002-03
出版者
出版者 新潟大学大学教育開発研究センター
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10479385
著者版フラグ
値 publisher
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2021-03-01 10:38:32.056617
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

吉永, 契一郎, 2002, 私の授業改善 : 2001年度前期「比較文化」を題材として(授業実践・教材開発): 新潟大学大学教育開発研究センター, 32–37 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3