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  1. 210 大学院現代社会文化研究科
  2. 20 紀要
  3. 01 現代社会文化研究
  4. 第21号
  1. 0 資料タイプ別
  2. 03 紀要論文

海外市場参入研究アプローチの概観 : 旧ソ連・東欧諸国市場参入分析に向けた分析視点の設定

http://hdl.handle.net/10191/987
http://hdl.handle.net/10191/987
85c6333d-f5d0-4d55-b72f-e498877204d4
名前 / ファイル ライセンス アクション
18_0015.pdf 18_0015.pdf (109.9 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2007-04-18
タイトル
タイトル 海外市場参入研究アプローチの概観 : 旧ソ連・東欧諸国市場参入分析に向けた分析視点の設定
タイトル
タイトル 海外市場参入研究アプローチの概観 : 旧ソ連・東欧諸国市場参入分析に向けた分析視点の設定
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 MFMEモデル
キーワード
主題Scheme Other
主題 POIモデル
キーワード
主題Scheme Other
主題 マーケティング次元
キーワード
主題Scheme Other
主題 非マーケティング次元
資源タイプ
資源 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
タイプ departmental bulletin paper
その他のタイトル
その他のタイトル A Review of the Foreign Market Entry Research Approach
著者 富山, 栄子

× 富山, 栄子

WEKO 56797

富山, 栄子

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 56798
姓名 Tomiyama, Eiko
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Foreign market entry analyses are important research fields not only in international management, but also in international marketing. There are two categories of foreign market entry analyses. One is used to explain entry modes. It includes (1) a 'modes of foreign market entry' model (MFME model) and (2) a 'process of internationalization' model (POI model). The other is used to explain the relationship between entry modes and marketing activities. This is the foreign market entry model created by Professor S. Takeda. In this paper I will examine each model and indicate my framework for analyzing foreign market entry. My conclusion is that an analysis from both the view point of the marketing dimension and the non-marketing dimension will be needed to analyze foreign market entry.
書誌情報 現代社会文化研究
en : 現代社会文化研究

巻 21, p. 249-265, 発行日 2001-08
出版者
出版者 新潟大学大学院現代社会文化研究科
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13458485
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN1046766X
著者版フラグ
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Ver.1 2021-03-01 18:57:04.648516
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富山, 栄子, 2001, 海外市場参入研究アプローチの概観 : 旧ソ連・東欧諸国市場参入分析に向けた分析視点の設定: 新潟大学大学院現代社会文化研究科, 249–265 p.

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