WEKO3
アイテム
現代日本の選挙キャンペーン広告史 : 草創期
http://hdl.handle.net/10191/1134
http://hdl.handle.net/10191/1134bf4b6691-d079-4e2e-89da-b434fe53629b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2007-04-18 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 現代日本の選挙キャンペーン広告史 : 草創期 | |||||
タイトル | ||||||
言語 | en | |||||
タイトル | 現代日本の選挙キャンペーン広告史 : 草創期 | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 選挙キャンペーン | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 政治広告 | |||||
資源タイプ | ||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
タイプ | departmental bulletin paper | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | A History of modern Japanese political Campaign's advertising | |||||
著者 |
河村, 直幸
× 河村, 直幸 |
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著者別名 | ||||||
識別子 | 56771 | |||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
姓名 | Kawamura, Naoyuki | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | An Election campaign devotedly reflects various aspects of the present society. Over the past forty years, the rapid development of communication technology, the rise of the TV has all affected Japanese political campaigns. The U.S. political campaign style has a great impact on Japanese political campaign. In the last half of the 1960's, Japanese political campaign advertising is changing both qualitatively and quantitatively. The purpose of this article is to focus on the change of political campaign advertising, the powerful media campaigns of the last half of the 1960's Japanese politics. | |||||
書誌情報 |
現代社会文化研究 en : 現代社会文化研究 巻 21, p. 1-18, 発行日 2001-08 |
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出版者 | ||||||
出版者 | 新潟大学大学院現代社会文化研究科 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 13458485 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN1046766X | |||||
著者版フラグ | ||||||
値 | publisher |