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  1. 210 大学院現代社会文化研究科
  2. 20 紀要
  3. 01 現代社会文化研究
  4. 第63号
  1. 0 資料タイプ別
  2. 03 紀要論文

多主体協働による地域ブランド構築の研究 : 妙高市地域サポート人材を事例に

http://hdl.handle.net/10191/47353
http://hdl.handle.net/10191/47353
4e39ae82-e038-4ad1-858f-68a7519500a5
名前 / ファイル ライセンス アクション
63_37-53.pdf 63_37-53.pdf (1.1 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2017-04-18
タイトル
タイトル 多主体協働による地域ブランド構築の研究 : 妙高市地域サポート人材を事例に
タイトル
タイトル 多主体協働による地域ブランド構築の研究 : 妙高市地域サポート人材を事例に
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 地域ブランド
キーワード
主題Scheme Other
主題 協働的価値発見
キーワード
主題Scheme Other
主題 よそ者
キーワード
主題Scheme Other
主題 主体の動態的把握
キーワード
主題Scheme Other
主題 地域おこし協力隊
資源タイプ
資源 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
タイプ departmental bulletin paper
その他のタイトル
その他のタイトル A Study of Place Brand Building by the Collaboration: In the Case Study Research of the Community : Reactivating of Multiple Actors Cooperator Squad of Myoko City
著者 山崎, 義広

× 山崎, 義広

WEKO 55705

山崎, 義広

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著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 55706
姓名 Yamasaki, Yoshihiro
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 In the place branding study, it has been pointed out that the importance of various actors who play active roles in their region. However, the knowledge of how to collaborate in the region, where lacking in local resources, is insufficient among actors. It will be essential for researchers to clarify the process of creating region’s value in actors’ collaborating efforts. This study, therefore, focused on the actors from outside of the region and analyzed the case of the Community Reactivating Cooperator Squad of Myoko City in Myoko, Niigata Prefecture. As a result, the study revealed the driving factors in the process of creating a place brand by collaboration of multiple actors which consist mainly by outsiders
書誌情報 現代社会文化研究
en : 現代社会文化研究

巻 63, p. 37-53, 発行日 2016-12
出版者
出版者 新潟大学大学院現代社会文化研究科
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13458485
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN1046766X
著者版フラグ
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Ver.1 2021-03-01 19:16:30.548627
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山崎, 義広, 2016, 多主体協働による地域ブランド構築の研究 : 妙高市地域サポート人材を事例に: 新潟大学大学院現代社会文化研究科, 37–53 p.

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