WEKO3
-
RootNode
アイテム
Research for Improvement of e-based Resources Utilization in University Libraries in Sri Lanka: User investigation and application of integrated model of Technology Acceptance Model and Flow Theory
http://hdl.handle.net/10191/32156
http://hdl.handle.net/10191/32156b5bc5c4c-ef82-4af0-b045-face951eca14
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
|
![]() |
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2015-06-24 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Research for Improvement of e-based Resources Utilization in University Libraries in Sri Lanka: User investigation and application of integrated model of Technology Acceptance Model and Flow Theory | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Research for Improvement of e-based Resources Utilization in University Libraries in Sri Lanka: User investigation and application of integrated model of Technology Acceptance Model and Flow Theory | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | |||||
タイプ | thesis | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | スリランカの大学図書館における電子資料活用の発展に向けた調査研究 : 利用者動向調査,並びにTAMとFlow理論の統合モデルの提唱 | |||||
著者 |
Balasooriya, Mudiyanselage Menaka Chandanie Bandara Hindagolla
× Balasooriya, Mudiyanselage Menaka Chandanie Bandara Hindagolla |
|||||
内容記述 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 学位の種類: 博士(学術). 報告番号: 甲第4027号. 学位記番号: 新大院博(学)甲第80号. 学位授与年月日: 平成27年3月23日 | |||||
書誌情報 | 発行日 2015-03-23 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 新潟大学 | |||||
著者版フラグ | ||||||
値 | none | |||||
学位名 | ||||||
学位名 | 博士(学術) | |||||
学位授与機関 | ||||||
学位授与機関名 | 新潟大学 | |||||
学位授与年月日 | ||||||
学位授与年月日 | 2015-03-23 | |||||
学位授与番号 | ||||||
学位授与番号 | 13101甲第4027号 | |||||
学位記番号 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 新大院博(学)甲第80号 |
Share
Cite as
Balasooriya, Mudiyanselage Menaka Chandanie Bandara Hindagolla, 2015, Research for Improvement of e-based Resources Utilization in University Libraries in Sri Lanka: User investigation and application of integrated model of Technology Acceptance Model and Flow Theory: 新潟大学.
Loading...