2024-03-29T14:48:01Z
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/oai
oai:niigata-u.repo.nii.ac.jp:00026538
2022-12-15T03:56:27Z
154:155:402:403
453:456
A Consideration of “Deep Learning” Concept in School Mathematics : From a Viewpoint of Problem Solving Activity as Mathematization Process of the Broad Sense
学校数学における「深い学び」概念の考察 : 広義の数学化過程としての問題解決活動の観点から
学校数学における「深い学び」概念の考察 : 広義の数学化過程としての問題解決活動の観点から
井口, 浩
156489
神林, 信之
156490
星野, 将直
156491
departmental bulletin paper
新潟大学教育学部
2018-03
application/pdf
新潟大学教育学部研究紀要 人文・社会科学編
2
10
341
361
新潟大学教育学部研究紀要 人文・社会科学編
AA12358266
18833837
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/record/26538/files/10(2)_341-361.pdf
jpn