2024-03-29T06:07:20Z
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/oai
oai:niigata-u.repo.nii.ac.jp:00007423
2022-12-15T03:40:53Z
428:429:770:778
453:456
Theoretical Analysis on the Use of Online Communities
オンラインコミュニティの利用に関する理論的分析
オンラインコミュニティの利用に関する理論的分析
金, 光洙
55849
オンラインコミュニティ
品質
知覚効用
満足
信頼性
This study aims to find usage factors of online business community and perform a theory by using Chinese online community. Study identified factors that affect to use online business community and according to the findings a new model successfully.
departmental bulletin paper
新潟大学大学院現代社会文化研究科
2014-12
application/pdf
現代社会文化研究
59
319
335
現代社会文化研究
AN1046766X
13458485
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/record/7423/files/59_319-335.pdf
eng