2024-03-29T10:40:05Z
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/oai
oai:niigata-u.repo.nii.ac.jp:00002754
2022-12-15T03:35:57Z
453:454
485:486:487
Introduction of marketing methods for evaluation of developed paddy rice cultivar, and its significance in rice breeding program : Application of price sensitivity measurement for extension of black-kerneled glutinous rice cultivar 'Shiho' in Niigata prefecture
マーケティング手法の導入による水稲品種の評価とその育種的意義 : 新潟県における紫黒糯米品種「紫宝」への価格感度測定法の適用事例
マーケティング手法の導入による水稲品種の評価とその育種的意義 : 新潟県における紫黒糯米品種「紫宝」への価格感度測定法の適用事例
小林, 和幸
38887
福山, 利範
38888
平泉, 光一
38889
稲育種
価格感度測定法(PSM)
紫黒糯米
紫宝
受容価格
新形質米
マーケティング
journal article
日本育種学会
2008-03
application/pdf
育種学研究
1
10
15
22
育種学研究
AA11317194
13447629
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/record/2754/files/110006633702.pdf
jpn
http://ci.nii.ac.jp/naid/110006633702
日本育種学会
本文データは学協会の許諾に基づきCiNiiから複製したものである