2024-03-29T12:30:09Z
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/oai
oai:niigata-u.repo.nii.ac.jp:02000754
2022-12-15T04:19:55Z
154:155:402:1668665267359
453:456
特別な教育的支援を必要とする児童が在籍する小学校通常学級担任の意識の変化について : 2011年との比較を通して
Changes in awareness of elementary school homeroom teachers enrolled by children with special educational needs : Through comparison with 2011
村山, はるみ
Murayama, Harumi
有川, 宏幸
Arikawa, Hiroyuki
open access
新潟大学教育学部
2022-10
jpn
departmental bulletin paper
VoR
http://hdl.handle.net/10191/0002000754
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/records/2000754
AA12358266
1883-3837
新潟大学教育学部研究紀要 人文・社会科学編
15
1
13
21
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/record/2000754/files/15(1)_13-21.pdf
application/pdf
2.65MB
2022-11-17