2024-03-28T15:11:51Z
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/oai
oai:niigata-u.repo.nii.ac.jp:00007425
2022-12-15T03:41:00Z
428:429:770:779
453:456
オンラインコミュニティの参加要因に関する理論的分析
オンラインコミュニティの参加要因に関する理論的分析
Theoretical Analysis of Participation Factors of Online Communitie
金, 光洙
参加要因
オンラインコミュニティ
個人的動機
集団的動機
In this paper, discusses about survey of participating factor of previous research of online community. Specifically, focuses on relation between participating factor, participation grade and action by marketing members who participates to an online community and examines the eminent relevance. According to the results, improvement in quality, height motivation level and attribute used a participating factor
新潟大学大学院現代社会文化研究科
2014-03
jpn
departmental bulletin paper
http://hdl.handle.net/10191/26788
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/records/7425
AN1046766X
13458485
現代社会文化研究
現代社会文化研究
58
17
33
https://niigata-u.repo.nii.ac.jp/record/7425/files/58_17-33.pdf
application/pdf
489.2 kB
2019-08-06